Burcutopal ah ah 36 haftalığım şu anda 6.hafta itibariyle 16.hafta civarına kadar yaşadım, öncelikle çok normal olduğunu ve inşallah geçici olduğunu bilin üzülmeyin 🥰 ilk haftalarda ilaç kullanmamak için direndim ama en son yolda kusucam derken kaza geçirme tehlikesi atlatınca prilam denilen ilaca başladım. Bulantımı ve tiksinmelerimi sıfırladı mı hayır ama en azından kusturmadı, belki dozunu artırsam bulantım da daha az olurdu. Biraz halsizlik ve enerji düşüklüğü yaşatıyo ilaç yan etki olarak tabi yiyp içememek de o enerji düşüklüğüne neden olmuş olabilir. Et tavuk balık bi çok şeyden tiksindim yiyemedim tekrar yiyemeyeceğim diye ödüm kopuyodu ama balık hariç kalanları yiyebildim 17 hafta sonrasında.
Pek çok kişinin ilaçla geçiyo, bazen o ilaç değil daha fazla etkilisi olan başka ilaç gerekiyo, bazen ilaçsız geçiyo ama genelde annelerimiz nasıl hamilelik geçirmişse biz de öyle geçiriyoruz , benimkinin bulantıları çok fena olurmuş benim de öyle oldu. Doğuma gidene kadar da kusan var iki üç haftada kendiliğinden atlatan da inşallah hiç kimsenin uzun sürmez gerçekten çok kötü bir durum düşmanımın başına vermesin Rabbim.