2li test sonucu trisomi 18 pozitif çıktı. Duyduğumdan beri araştırıyorum kafayı yemek üzereyim. Doktorum bir test önerdi onu yaptırdım anında. Özel yapılan bir testmiş. 1 hafta sonra sonucum çıkacak. Böyle bir durumla karşılaşan var mı arkadaşlar iyi değilim