kader2506
Aşkımm tamam anlıyorum hepimiz aynı süreçten geçtik yada geçiyoruz ama sakin ol biraz geçende açtın böyle bir post stres yapma kendini eğer çok merak ediyorsan ver kan testi nolcak 2 gün sonra tekrar verirsin istersen ama bu süreç seni yıpratır böyle yani güzel canına yazık bekle azcık sabret sonra yaptır. En erken öğrenenlerden biri benim reglime 10 gün kala öğrendim birde bir arkadaş vardı 2 haftalık öğrendi. Onun haricinde 2 haftadan daha erken biyolojik olarak mümkün değil. Senin regline kaç gün kaldı