Aylynkk sabah 8 de yatış yaptık ertesi gün öğleden sonra çıktık 1 gün yattım doğumdan sonra odaya geldiğimde 2 sade kahve içtim bol su içtim 2 den sonra komposto ve çorba içirdiler 4-5 gibi yürüttüler benim o kadar canım acımadı abartıldığı kadar değil bence sadece dikiş yerlerin yatıp kalkarken ağrıyor o da çok normal 7 kat kesiyorlar yani olcak o kadar dayanılmaz bı acı değil bebeğimi kucağıma alabildim emzirebildim doğuma kadar kendinize göğüs masajı yapabilirsiniz sütünüzün gelmesine fayda sağlayacaktır ameliyathaneden çıkınca çıplak oluyorsunuz havaya aldanmayın üstünüze sabahlık giyin o an sıcağı sıcağına anlamıyorsunuz ama omzumu üşütmüşüm yeni çıkıyor acısı yürümeniz tuvalete çıkmanıza fayda sağlıyor bence ilk gün katı beslenmiyorsunuz ertesi gün büyük abdest için lavma yaptı hemşire o şekilde wcye çıktım kendiniz için depend kesinlikle koyun çok lazım oluyor yanımda bı tek eşim vardı acil sezeryana alınınca kimseye haber veremedik tek başıma olmama rağmen çok zorlanmadım hemşireler her konu da yardımcı oluyor zaten