Bugün eşimin aklına uydum biraz yürüyüş yapalım dedik 35 haftaligim. Yolda karnım kasılmaya başladı semsert oldu bebek bir tarafta toplandı karnımin içi ağırdı futbol topu gibi oldu. Yürüdüm ağrı geçmeyi bırakın aksine daha da arttı sonra belim ağrımaya başladı ve ağrısı bacağıma vurmaya başladı. Eve geldim dinlendim uzanırken azalır gibi oldu ama şimdi de Kalçam ağrıyor. Acaba bu çocuk erken mi gelecek endişeliyim daha kontrolüme de var danışmak istedim🥺
İlk gebelik düzenli sancı nasıl olur ne olur bu yaşadıklarım doğum belirtisi midir hiç bilmiyorum her sabah bel ağrısı ile uyanıyorum