Adetime 7gün kala başladı aynı belirti ama yanında şiddetli bir bel ağrısı da çektim 3 gün sürdü 3.gün bel ağrım geçti ama o kasıktaki minik ağrı bi anda adet ağrısına dönüştü ve bacağıma kadar vurdu bende tutunma diye düşünüyorum adete 3 gün kala akıntım başladı beyaz sulu bir akıntı bu geceden itibaren 2 günüm kaldı beklediğim adet tarihim 12si inşallah hamileyizdir ben geçen ay hamile kaldım fakat kimyasal gebelik olduğu için yerleşme olmadı bu ay bel ve kasık ağrısı çektiğim için bende yerleşme diye düşünüyorum inşallah da öyledir allah büyük kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah