Acbucocuk abartmaya gerek yok,plesentanın aşağıda olması eğer ilerleyen haftalarda yukaru çıkmazsa sezeryan olursun,aşağıda olması kanama yapabilir bu durumda korkma bnde yaşadım senin durumunu ama bana doktorum kısıtla kendini demedi evet ağır kaldrma dinlenmeye ekstra özen göstr ilşki yasak vs bnlr var ama ölümcül bişyde değil şahsen bn kafama hiç takmadım kendiliğinden 4hafta sonra yukarı çıktı doktorlarn birazda göz korkutması,kafanı buna yorup zihnini bnla meşgl etme derim zira senin haftalarında kafa karışmya aşırı müsait oldğu için etklnebilrsn,kanaman vs olrsa doktoruna haber ver yeter