Bu korkuyu kısa zaman önce yaşamış bi anne olarak sana söylemek istediğim Öncelikle kalbini ferah tut ve dua etmeyi asla ihmal etme 2li testimiz temiz cıktı doktor 4lü taramada yapalım dedi boşluğuma denk geldi ve kabul ettim down sendromu riski cıktı bunu öğrendiğimde dünyam başıma yıkıldı devlet hastanesinden randevu almayı beklemeden hemen özel bir doktora ayrıntılı ultrasona gittim hersey normal gözüküyordu ufak tefek şeyler dışında banada doktorlar herseyin normal gözükmesi riskli cıkmış olmasını görmezden getirtmez dedi kan testi yaptirabilirsin yada amniyosentez dediler kendi takipli oldugum doktor dışında 2 ayrı perinatologa gittim hepsi ayni seyi söyledi gerçekten bi karar vermek çok zordu ne yapıcam düşüncesi bitiriyor insanı ben 4,5 ayı acaba süphesiyle geçirmek istemedim cünkü gebelikte psikoloji çok önemli bebeğin herşeyi hissediyor bu sebeple amniyosentez yaptırdım buna karar vermesi ve o sonucu beklemek cok ama cok zor bir süreçti kalbim hep ferahtı ama beynime giren şüphe beni yiyip bitiriyordu dua etmeyi hic ihmal etmedim yasin okudum tesbihler çektim allaha şüküler olsun sonuclarımız temiz cıktı kontrol için gittiğimizde daha önce görülen ufak tefek şeylerde düzelmişti şükürler olsun.. kalbini ferah tut dua et inanıyorum ki bebeğini sağlıkla kucağına alıcaksın 🙏🏻 Ama başka bir doktor görüşü almayı denemeni tavsiye ederim ve her ne olursa olsun moralini yüksek tut 🙏🏻🙏🏻