htcnrerdrkk İshal oldum o yüzden mi bilmiyorum ama karnım dünden beri taş gibi şimdide aşırı derecede belim falan ağrıyor 29 haftalık hamileyim doğum belirtisi falan değildir dimi ya çok endişelendim gitmeli miyim hastaneye
Edabykl htcnrerdrkk Demir ilaci kullanıyorsanız ishal yapiyor bende 32+3 um bende ayni sekilde ishalim ama demir ilacindan kaynaklı agrilarim filanda oluyor doktor olabilir rahim kasılıyor endise etmeyin
Sibelmr htcnrerdrkk cnm bnde oldu ama antibiotik kullandım bn o yan etki ishal yaptı bnde kan ilacı da kullnaiorum suanda ikisinin etkisi oldu bnde korkulck bsey yok inslah 30+5 bnde 🤗