cicek06 Merhaba güzel anneler 40 haftalık olduk nişanım nerdeyse 10 gün önce geldi 3 cm açıklığım var ne yapmalıyım geçen hafta gittiğimde bı gün sancı çıktı nts de diğer gün çıkmadı yarın yeniden gidecem suninsanci istesem mi beklesem mi bilemedim korkuyorum kakasını falan yapar diye de aynı durumda olan anneler siz neler yaptınız ağrım oluyor ara ara ve karnım taş gibi oluyor gün içinde bir çok kez bel ağrısı da cabası tabi
Meros15 cicek06 bol bol yürüyün merdiven inip çıkın hurma yiyebilirsiniz günlük 7 8 kere ahududu yaprağı çayı içebilirsiniz günde 2 fincan squat egzersiz yapabilirsiniz
Isabella06 cicek06 hayırlı, kolay doğumun olsun inşallah 🌸 merdiven inip çıkmak bende bayağı etkili olmuştu, çok in çık yaptığım günün gecesinde doğurdum. ben de haftalarca açıklıkla gezmiştim senin gibi. 5-7 ne kadar yiyebilirsen hurma da işe yarıyor
Melek_Erten cicek06 bende 40 haftada dogurmustum bende 5 cm acilma vardi ama ne sanci ne nisan ne badka bisi yoktu. Yatisim yapildi sanci yok acilma devam etmedi diye 4 saat sonunda suni sanci verildi bana. Onu da 10 gibi aldim 12 gibi hissetmeye baslayip 2 de dogurdm. Bide kac cm de hatırlamiyorm ama doktorm suyumu patlatti dedi ki kakasi yapmis ama bu her zaman kotu bi durum degil. Sonrasi normal dogum yaptim kizimda saglikli sekilde cikti. Ama bu kaka durumundan bana kagit imzalatti her an acil Sezaryen olsbilirl diye
Isabella06 Nurr26 ilk doğumumda 38. haftada 2 cm acıklık göründü, o gün basladım egzersizlere. ama zaten gebelik boyunca cookk hareketliydim. merdiven in çık cok az yapiyordum genel olarak squad, yürüyüş. 40+4 te bayağı merdiven in çık yaptım 40+5 te doğurdum
Atlasmommy cicek06 ben de bugün 40 oldum geçen hafta nişan geldi hala bir şey yok nasıl doğurdun bilgi verir misin?
Serife_ee cicek06 hadi gözün aydın olsun canım. Darısı bekleyenlere ve bana olsun 😍 nasıl oldu sancın aniden mi geldi. Bebek sen İyi misiniz şimdi
cicek06 Serife_ee Justmom 40+1 de kontrolüm vardı nts de sancı çıktı ve sonra sanciyi hissetmeye başladım birden sancı çok şiddetlendi ve sık sık gelmeye başladı neredeyse 5 dk Ka da bir geliyordu artık doğum yapacağım hastane 1 saat uzaklıktaydi oraya gidene kadar açıklık 5 cm olmuştu gittim doğumhaneye odaya yatırdılar saat 4 gibi yattım 17:57 de bebeğimi normal doğumla kucağıma aldım çok güzel bir duygu o çektiğim ağrılar sancılar hepsi uçtu gitti onu görünce bugün tam 1 haftalık olduk rabbim hayirlisiyla sizinde sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🥰
cicek06 Serife_ee iyiyiz canım şükür sancım birden geldi önce yarın saatte bir geldi sonra sıklaştı 5 dakikada bir gelmeye başladı birden geldi bende hiç beklemedigim bı zamandı
Kb_plt cicek06 41+3 üm allahın ben istedim korktuğunum için 42 de çatı muayenesinden sonra suni verecekler biraz daha vaktiniz var yani