busey_42 bir apandisit bir sezeryan artı ikinci sezeryanı olacağım ayın 20sinde. Ciddi anlamda korkulacak hiçbir şey yok. Bu yüzden rahat olun, beni endişelendiren tek şey ayağa ilk kalkış. Sıkıntı şu kilolu bir insanım belki bu yüzden zorlandımm. Ama bir kere kalkınca siz devamlı kalkmak isteyeceksiniz. Sırtına iki defa iğne yemiş biri üçüncü iğne için hazırlanıyor inanın zor değil, sonu güzel böyle düşünün.