Merhaba benim bebeğim şuan 6+3 günlük doktora gittim bugün kalp atışını dinlemek için Fakat bebeğim gelişemediğini kalp sesini duyamıyorum dedi ben çok kötü oldum bana cuma günü tekrar gel dedi alttan uğraşına bakıcaz dedi ben sabahtan beri ağlıyorum inşallah kötü birşey yoktur kızlar sadece size diyeceğim soru şu benim gibi olan varmı bebeğinin kalp atışını geç vakte duyan