aybako aynı şeyi yaşadım. Gecenin 1 i komşumdaydim , abla panikledigimi görünce git esine soyle gidin dedi. Gittik hastaneye, aktif sancım vardı. Çatala aldı. Bağırta bağırta muayene ettikten sonra su açıklıgın yok diyip hastanede yatış verdi. Kabul etmedim. Gece 3 e doğru eve geldim sabah 6 da eşimi aradim gel 2 dk da bir kasılıyorum dedim. Gittik 08.44 de doğum yaptım. Yatış sırasinda tekrar muayene oldum hemşire su açıklıgı yok açılma 3 cm demisti. 2 cm le eve gelmistim 🥺