TugbaaD benim 35+5 de 2 kg 36+5 de 2,40 gr 37+5 de 2,200 Gr ve şuan 38+5 de 2,700 gr o kadar çok sevindim ki 2 buçugun altında olursa küvezde kalabilir yoğun bakıma girebilir demişti çok şükür bugün kilo almış yarın doğum olacak. İki hafta boyunca süt,ceviz yedim cevizin çok faydası oldu onu denemenizi tavsiye ederim canım