Nur000 Bebeğim 1 yaşına girdi. Artık çocuk odası yapmak istiyorum. Bu modeli beğendim sizce nasıl ? Yarın sipariş vereceğim.
Hallerimvarbenim Nur000 Çok güzel bayıldım bende kaydedeyim. Ben de erkekte olsa kızda olsa beyaz oda tercih edicem. Renklerle çocuklara cinsiyet ayrımcılığı yüklemek istemiyorum küçük yaştan itibaren
Deletedmom52620 Nur000 bence çok güzel sende içeriğinde ki süslemeyi pembe yaparsın ama bu renk daha güzel alışagelmişliğin dışında
Elifderin34 Nur000 çok güzel nokta bebe mi bu canım ? Ben de oradan almayı düşünüyorum ama kalitesi ne derece iyi bilmiyorum gidip görme şansımda yok
Nur000 AnagibiAnaa ya çok sevindim beğenmene eşimle annem pembe al diyor kızım olduğu için kararsız kalmistim
Nur000 Hallerimvarbenim kesinlikle öyle kız diye illa pembe almak istemedim. Bu renkler çok uyumlu ve hoşuma gitti
Nur000 Elifderin34 yok orası değil. Cocuk rüyası mağazanın ve sayfanın adı. Bi arkadaşım almisti gayet kaliteliydi
gamzeklcx Merhaba hangi şehirdesiniz siz :) benim de mobilya firmam var yardımcı olurum isterseniz :)))
smallbaby Nur000 valla uygunmuş üç ay önce bi gardrop baktım kupa mobilyadan 5500 dü şimdi 7000 lira olmuş heryer ateş pahası😣
Mommy17 Nur000 ürün çok güzel ama temizlik bakımından düşünürsek şu evin çatı kısmı çok toz topluyor bilginize
Hicran-01 Nur000 coook güzel. Rengide cok güzel.. nevresımıni,pike takımını kız bebeğe uyumlu yaptırırsın..cok hoş olur bence.