19092021 Kızlar hamilelik boyunca şişmeyip ödem toplamayıp doğuma yakın şişen var mı elim ayaklarım hiç şişmedi 37 haftalık olduk sadece yüzüm şişti doğum habercisi olabilir mi
ipekveatlas 19092021 doğum habercisi olabilir de olmayabilir de çünkü benimde hic sismedi ama son zamanlarda sistim 36dan sonra ve 40+2 de doğurdum
_tulayb26 19092021 sezaryen ile doğum yaptım canım hiçbir yerimde bişey yoktu ama sezaryen günü yüzüm kocaman olmuştu psikolojik olarak vücudum kabullenip şişti ya da o günü tesadüf oldu 😂Rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah
19092021 ipekveatlas belki de son haftalar şişen bir vücuda sahibiz ama doğum yakın diye de sadece yüzüm şişmiş olabilir gibi düşündüm kendimce tecrübeli olanlar daha iyi bilir
19092021 _tulayb26 amin inşallah 🙏 Dediğin gibi psikolojik mi acaba ama her gören aynısını söylüyor aylardır hamile olduğunu kimse anlamadı şuan yüzün tam hamile şişi gibi diyorlar