Bebitommm rahim kendi kendine emer bu iyi bir şey canım 7. Haftamda vardı kanama alanı çok az leke ile dıştan yaşadım rahim kendi emdi şimdi yin evar bende kullanıyorum progestan bir kez kanaamam oldu sonra lekeleri geldi sonra kesildi yeni başladım progestana ben de ama kanamam yok olmasın da zaten korkutucu biişey