Kızlar ikili testim 1-52 çıkmişti kombine doktorum ense kalınlığı yada detaylı ultrasonda kötü bişy demedi ben fetal dna yaptım sıkıntı yok dedi dr ama ben hala korkuyorum sizlerin yada bildiğiniz böyle sürüm yaşayan var mı en cok merak ettim fetal dna tez çıkıp downlu evladı olan var mı (Birde bir arkadaş yazmiş ikili test güvenilir değil ama fetal neden güvenilir diye ikiside kandan bakılıyor dıye )