zynpdmrl Dün spinal sezaryenle bebeğime kavuştum ama oksijen yetersizliği olduğu için başka hastaneye sevk ettiler yoğun bakım ünitesine başına gelen varmı kaç gün kalacağı belli değil endişeliyim
berceste5155 zynpdmrl iki sene önce amcamın kızıda oksijen yetersizliğinden doğar doğmaz küveze alındı 15 gün falan kaldı doktorlar gününden erken doğduğu için ciğerleri gelişimini tamamlamamış korkulacak bir şey yok demişlerdi