BezelyeMomm Bugün bebeğimin cinsiyetinin kız olduğunu öğrendik . İsim onerileriniz var miii ? Sizler bebeklerinize ne isim koyuyorsunuz kizlaaar 🤗
Merve201119 BezelyeMomm Allah nasip ederse Defne koyucam ben ama serra isminide çok beğeniyordum eşim beğenmedi pek
pediatrihemsiresi Arya🌸 şu sıralar favorimiz bakalım doğuma kadar nasıl değişcek😂 Birce, Ela, Ece, Vera, Yade
BezelyeMomm pediatrihemsiresi ya benim de aklımdan Ela Geçiyor ama netlesemedim henüz maşallah 🧿 adıyla gelsin inşallah ❣️
Haticecebrail21 BezelyeMomm Amin Allah razi olsun Rabbim kimsenin kucagini bos birakmasin insallah🌼🤲🏻
Durulay3 BezelyeMomm aklımda isim var ama daha seçemedim KARACA DURU yada NEHİR DURU yada CEYLİN DURU 😅