Ecenur0 merhaba bende 13+2 yim çalışıyordum hamile olduğumu öğrendiğim de ama yaz tatili girdi araya okullar kapandı o yüzden tatile girdik ama evde sıkılıyorum şuan acaba isee girsem mi diyorum kendime çok güvenemiyorum bir gün çok iyiyim ama diğer gün rahatsız olabiliyorum kararsızım.. ha bide çevre çok sinir hamile hamile eşi çalıştırıyor diyecek bir sürü kapasitede insanlar var akrabalar var hala kararsizim sizcee??