Ozum12 benimde 33 haftam bitti. Bebegım 26 haftadan beri baş aşşagı duruyo baskı var evet ama çiş yaparken agrın varsa kasıkta ve sağ boşlugunda genelde enfeksiyon oluyo hafta büyüdükce enfeksiyon sık tekrarlıyor. Yada dedıgınız gibi baskıdan pozısyonundan kaynaklıda olabılır siz önlemınızı alın bı tahlıl yaptırın doğuma az kalmış