gizgizz devlette degil ama merdiven alti cok yerde yapiliyor ne yazik ki. Ben şuna şahit oldum iste 24 haftaligim detayliya giricem ogün üniversite hastanesine gidiyorum normalde kadin dogum bölümüne erkekleri almiyorlar bile kapidan ixeri poliklinik yerine yani aa bi baktim kapinin onunde herkes kocasiyla bekliyo birde surekli sayfa sayfa bi kagit imzaliyorlar
Aa dedim madem esler geliyo bende cagirayimmi esimi onundami imzasi lazim
Sen neden geldin dedi bankodaki kiz dedim iste detayliya gircem ben bugun dr cagirdi beni. Sen geri cekil ablacım bunlar cocuk aldirmak istiyorlar detaylida kiz oldugu netleşmis aldirmak istiyorlar devlet yasa geregi yasak bu haftada hastaneden cikislarini sevk istiyorlar o yuzden kocalarinin haberi olduguna dait imza aliyoruz biz dedi vallahi elim ayagim bosalmisti o an duyunca. Ve ben 9 aylik surecte inan riskli gebelikten 5 perinatoliji ye gittim hep kapisi doluydy bu yuzden kiz oldugunu ogrenen aldirmak istiyodu…