Bende son ayimdayim persembe gunum yatisim olacagi icin bu gece igneyi kestim.koldansa bacak daha iyi hic acitmiyor.Yalnjz bacaginizin yagli kismindan kavrayip igneyi o sekilde batirin ilaci gıdım gıdim enjekte edin cok yakiyor cunku birdr igneyi cektiginiz gibi parmaginizla iyice bastirin ki morarmasin🙂