Merve09somyurek Dun saat aksam 7 de yatışım yapıldı açilma olması için fitil yani suni sanci verdiler sabaha kadar ağrı çektim hastaneye geldiğimde açılmam 2 cm di Sabah 10 buçukta bakildi 3 cm olmuş o kadar sancı çektim hastaneyi yiktim bagirmaktan cok yandi canim Suni sanci cok iğrenç birşeymiş Doğum sancısı cok kötü bastırıyor yalvardim sezeryan diye sonra birdaha bakildi açilma ayni sezeryana alindim ve spinal sezeryan oldum bebeğimi gördüm o an mucizeydi zaten sonra beni odaya çikardilar bebegim kakasini biraz yedigi icin küvezde cok üzgünüm onu göremediğim için yeterki biran önce sağlığına kavuşsun yanima gelsin baska bir şey istemiyorum dualariniza ihtiyacım var kizlar bebeğim için rabbim sizleride kurtarsin herkeze hayirli doğumlar ❤😍
Tugbaky Merve09somyurek Allah yar ve yardımcınız olsun hemen yanına gelsin inşallahhh 🤲🏻 Allah ona uzunnnn güzelll sıhhatli mutlu huzurlu bir ömür nasip etsin🤲🏻❤️ Çok mu kötüydü suni sancı
PasaninAnnesi Merve09somyurek Allah yardimciniz olsun insallah tez zamanda yaniniza gelir bebeğiniz kacinci haftada doğum yaptiniz