Hamileanne01 32+2 yim bir kaç gündür adet sancısı gibi sancılarım vardı bugun çok şiddetlendi nst çekildim ara ara sancıların var dedi adalat tablet verdi böyle şiddetli bel ağrısı adet sancısı yaşayan oldu mu
Selamcanim Hamileanne01 bugün eltimle konuştuk. Sancı nedir nasıldır diye anlattı. Adet sancısı gibiydi meğer 4 cm açılmam olmuş falan demişti. Bilmiyorum da bi çekemediğiniz anınız olursa gidin doktora isterseniz. Allah sağlıkla almanızı nasip etsin bebeğinizi. 💙