Kizlar 3 aylik olduk kızım a mama yedirirken kırk takla atıyorum yemiyor bi 125 yiyor bi 50 bi 30 bi 75 bi 80 surekli bırakıyor yazık hem ona hem çöpe gidiyor böyle zorluk yaşayan varmi yemiyor uykuda yedirebiliyorum oda biraz .. masadan mi diye mama bebelac gold kullanıyoruz sonra dedik seri değiştirelim belki yemez bebelac aldık oda aşırı gaz yapti evde 3 paket mama duruyor kutularını da atmıştım yer kaplaması diye ilk ay 800 gr almisti gecen ay 600 gr almisti bana cok az geldi oglum hep 1 kilo vs falan aliyodu sizlerin bebisler nasil sizce bana akıl verin çok yıprandım birde 3 yasinda oglum var 🤦♀️