Prensess1-annesii Kızlar Hatay devlet hastanesinde doğum yapan var mı? Hemşire ve ebeler nasıl ilgililer mi? ilk doğumum çok korkuyorum malum özel hastaneler aşırı pahalı yardım lütfen..
Yigitinannesiiii Prensess1-annesii ben yeni devlette yaptim canim 2018 de yine yapacagim insallah iki ay sonra normal oldu benimki ben memnun kaldim
eylul27 Prensess1-annesii bende iskenderun devlette yapicam malum ozeller ateş pahası ama bugüne kadar hep ozele gittim doğum icin devlet dusunuyorum ve cok merak ediyorum bende sizin gibi normal doğum yapip memnun kalan varmi diye cok endiselerim var
Yigitinannesiiii Prensess1-annesii yok o kadar da kotu degil benim hic sancim yoktu biraz verdilrr sonra kendi sancimla dogurdum sen kac haftaliksin