Yagmurrr98 nedenini tam olarak bilmiyorum ama doktor uktrasonda bebegin suyunun kac cm falan kaldigini görebiliyor yanlis hatirlamiyorsam 6 cm ve asagisi riskli su seviyesi olarak geciyor benim 3 cm di mesela apar topar sezeryana alindim 6 cm ve uzerinde ise ve azalma riski varsa bol bol sivi tuket diyor doktor ozellikle havuc suyu amniyon sivisini cogaltiyormus tabi herkesde ise yararmi bilmuyorum bende yaramamisti o yuzden hamileligin basindan sonuna kadar duzenli su icmek gerekiyor ki su azalmasi riski coğalmasin diye