Sevecenanne Reyap Beylikdüzünde petek diye sözde profesöre gittim gitmez olaydım. Surat beş karış karşılama eşime yok uzakta dur nefes alayım demeler . Benimle ilgilenmeden kalktı beni de ölece bıraktı. Tam bir fiyasko 400tl muayene ücreti alıyor bide utanmaz!
Rstasar Sevecenanne boyle devam ederse bende bi doktoru dovup tv ye cikabilirim yakindir yani kendini bi b*k sanan sacma sapan insanlari doktor yapmislar ozellikle de bayanlarda var problem
Nily Sevecenanne aynen cmm sikayet etseydiniz keske odemede yapmasaydiniz Gerizekali ya. İnsan olmayi ogrenememis demekki Hatta gec bile degl bence hala sikayet edebilirsnz. Paranizida geri iade isteyin 400lira az parami. Sokaktami buluyoruz parayi biz
pamuk_anne Sevecenanne yazık, çok üzüldüm. Lütfen şikayette bulunun. Bu tipleri görmezden geldikçe türediler.
Heisenberg Rstasar artık "bizim vergilerimizle maaşınız ödeniyor" denmesi bile hapis cezasına varabilecek suç sayılıyormuş canım :) istedikleri gibi artistlik yapabilecekler yani.
Yesimustafa Heisenberg bi sağlıkçı olarak o maaşınız bizim vergimiz denmesi çok sınır bozucu bi kelime . Ve tekrar bi sağlıkçı olarak da doktorluk var bide karakter meselesi var karakteri ıyi olan doktora denk gelmek önemli .
Maviyesil121212 Heisenberg en yüksek vergiyi hilesiz hurdasız kaçaksız bir şekilde biz bordrolu memurların verdiğini hatırlatır saygılar sunarım
Heisenberg Yesimustafa Sağlık sektörü halka hizmet için olan bir sektördür. Hastalar hor görülemez ve evet sinir bozucu olabilir ama vergi her şeyin temeli. Benim kastettiğim konuyu açan hanımefendinin yazdığı gibi durumları yaşatan sağlıkçılar.
Ginkgo Sevecenanne 😱 bu nasi bi tavir ya bi de 400 lira mi pess Hastane yonetimine sikayet edip paranizi geri alin
Heisenberg Maviyesil121212 Eşim Yrd. Doç. Dr. kendimde aynı bölümde yüksek lisans öğrencisiyim zaten vergi olayını gayet iyi biliyorum kendimizden de. Olayı niye çarpıtıyorsunuz anlayamadım? Benim bahsettiğim maaşını devletten alıp görevini layıkıyla yapmayan ve hor gören insanlardır. Saygılar :)
Maviyesil121212 Sevecenanne doktorun yaptığına gelirsek orda olay çıkartırdım fakat o heyecanla kitlenmiş olabilirsiniz. Geç kalmadınız gerekli mercilere lütfen şikayette bulunun
pamuk_anne Heisenberg size katılıyorum. Buna sadece sağlıkçılar değil tüm insanlar uymali. Yani kimsenin üstüne alinmasina gerek yok. Küstüm bugun ders anlatmıyorum bu konuyu da işlendi sayıyorum sınavda da soracağım diyen öğretmenler de buna dahil yani. Bizzat şahit oldum. Herkes işini layıkıyla yapmalı.
Maviyesil121212 Heisenberg Çarpıtmadım bilmeyenler için bir hatırlatma yaptım ki sadece özel sektör vergi veriyo zannedilmesin diye.
BurcuYlmazzz Sevecenanne ben reyapa gidiyordum iki kere gittim daha sonra degistirdim suan istinye universitesine gidiyorum ve cok memnunum