İnternetten baktım da sadece önsüt ile beslenen bebeklerde olabileceği yazıyor. Ama şöyle bir durum var. Benimki kısa emiyor diye ben zaten bir süredir sağ meme-sol meme şeklinde değil de sağ-sağ-sol-sol şeklinde emziriyordum. Yani bir memede sadece önsütü almasın, bi sonraki emzirmede arkadaki yağlı sütü de alsın diye. Bilmiyorum ne kadar doğru.
Önceleri mukus vardı. Tek başına bir şey ifade etmez diye okudum. Ama iki gündür de yeşil ve köpük çıkarıyor.
Neden olur, ne yapmalı?