170217 Kızlar merhaba 27 hafta dayız ilk zamanlarda böyle kaşıntı olmuştu doktor krem vermişti şimdi de haftada iki kere falan kaşınıyor Du baya bi ama şimdi daha sık ve aşırı rahatsiz edici kaşınıyor başına gelen var mı?
Nursemother 170217 mantar olabilir bende de oldu doktor fitil verdi rahatladım şöyle doktoruna ilaç başlar ,rahatlarsın🌸
Egemen_ozgur_annesi 170217 hava çok sıcak çok nermal bence. Gün içinde 3-4 kez çamaşır değiştirin. Çamaşırlarınızı ya ayrı yıkayın ya da muhakkak ütüleyin. Bir de mümkünse tüyleriniz varsa bu süreçte çok sık alın ya da aldırın.
Merveerdmm Ilık sirkeli su ile yıkayabilirsiniz. Doktorum söyledi. Bu dönemde sıcaklarda bende de çok fazla oluyor. 37 haftalığım
170217 Bende iletişime geçtim krem ve probiyotik verdi onları kullanamayan başlayacağım peynir kesiği gibi ekinti ar mi dedi benim akıntı eneldi beyaz içi kıvamda oluyor sanırım. Enfeksiyon yok o sebeple bakalım kullanıcam Merveerdmm