durulina7 her yerim şişti 38+1deyiz hala normal mi sezaryen mi istediğime karar veremedim ikisinden de çok korkuyorum stresten uçuğum bile çıktı ilk gebeliğim sizin doğumlarınız ne zaman nasıl oldu🥺🥺🥺
Sevk123 durulina7 41. Haftada geldi bizim kız 😂 suni sancıyla doğuracaktım ama sonradan kendi sancılarımm basladı ve gayet güzel bir doğumum oldu hiç korkmayın hepsi geçiyor kucağınıza aldıgınız ann her şeyi unutuyorsunuz
Sevk123 durulina7 bende cok yorulmustum özellikle son haftalar iyice şişmiştim ama bu anlarında tadını çıkarın bence bol bol uyuyun😂