kadrfdan Dija07 hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah darısı başımıza artık Bu gece sabah olmak bilmez size heyecandan🤭😍
durulina7 Dija07 ben de galiba sezaryen istiyorum ya korkuyorum normal doğumdan çok soru sordum ama ne zaman belirlemiştiniz günü ve kilosu falan neydi acaba kusura bakmayın başınızı ağrıttıysam😅
Dija07 Prensannesiiiiiii daha güzel zamanlar 37 den sonra bana göre zorlaşıyor iyice tabi herkesin tecrübesi farklı daha yolunuz var zamanı gelince sağlıkla güzel bir doğum dilerim 🥹😊😊
Dija07 durulina7 ay yok aksine kafam dağılıyor 😂😂😂 36 haftalıkken gün verdi bende normalden çekindiğim için açıkçası böyle karar verdik o paniği yönetebileceğime inanmadım hiç .. 35-36 haftalıkken 2700 dü kilomuzda
Dija07 durulina7 yani şöyle diyim normal doğuma bir hafta on gün kala sezeryan oluyor bi sıkıntı çıkmazsa 🙏
durulina7 Dija07 benim de normal tarihi 22 ağustos gözüküyor bakalım cuma günü kontrolüm var sabırsızlanıyorum hala gün falan belirlemedikk🥰 allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah güzel geçer güzel haberlerini bekliyorum❤️❤️