30+6 haftalık hamileyim göbek fıtığım var ikinci gebelik bu ilk gebelikte yoktu ve hemoroid oluşmuş ilki normaldi acaba fıtık ve hemoroid normal doğumda riskli mi bilgisi olan var mı? Sıvı besleniyorum dikkat ediyorum ama yine de hemoroid var ne yapmam lazım tavsiyelerinize ihtiyacım var