Merhaba kızlar hep bu su azlığından dert yanıyordum cok şükür suyum arttı 🤲🏻 öncelikle 19 haftada suazlıgın var dendi ayrıntılıda da sınır da cıkmıştı o günden bu güne hep canımı sıktım durdum burda havuc suyu yap tüket dediler 1 hafta denedim kontrol oldum bende Bi işe yaramadı sadece şekerimi cok yükseltti bende yapmadım doktorum günde 3 litre su tüket dedi zaten şekerden dolayı diyete başladık bide insülin kullanıyorum bu su azlığı içinde 0.4 lük oksapar kan sulandırıcı kullanıyorum o da iyi geliyormus günde 3 litre su bide bende şeker cok oldugu için gece ister istemez de öyle 3litre tüketiyorum 6 litre oluyor toplamda doktorum o kadar da abartma dedi ama elimde değil dilim damağım kurudukca iciyorum 19 haftadan 26+4 e geldik su az dene dene cok şükür bugun suyun cok iyi dediler o boş yere üzülüp korktuğum kendimi yıprattığıma değmezmiş ama insan korkuyor hele de erken doğum la kaybın varsa ikizlerimde idrar yolu enfeksiyonu bebegin kesesini delmiş suyum geldi sezeryan la doğum olup 13gün sonra kaybetmiştim bunda da suyumun azalmasına sebep olan idrar yolu enfeksiyonu ve kandaki enfeksiyonmuş sürekli antibiyotik kullandım yanı demem o ki kızlar bol bol su tüketim günde 3 litre icmeye dikkat edin benim elimde 1.5litrelik şişem var onunla ne kadar içtimi biliyorum bitince doldurup üce tamamlıyorum inşallah hepimiz vaktinde sağ sağlim bebeklerimize kavusuruz 🤲🏻