aysenurrkkk bende dün öğrendim pozitifmişim psikolojik olarak kendimi çok suçlu hissediyorum ama nasip olacağı varmış.. doktorumu aradım ama kan sulandırıcı vs ic demedi bende aile hekimimi aradım bebe aspirini günde 1 tane ve parol günde 2 tane iç dedi. Dün ateşim vardı bugün çıkmadığı için parol içmedim bol nane limon, zencefil çayı, kuşburnu çayı ve meyve tüketiyorum ama çok zormuş nefes almak çok zor öksürünce boğulacak gibi oluyorum. İnşallah sıkıntısız atlatırız hepimiz🤲🏻🤲🏻