Glsm-- 20 haftalık hamileyim. Tam göbek deligimin orda bağırsak hareketleri gibi hareketler hissediyorum. Bağırsaklar orda değildir sanırım bebek hareketi mi acaba?
Yesim48 Bebeğinin hareketleri o canım bende 20.haftamdayim artk net hissetmeye başladım hareketleri Allah sağlıkla zamanı geldiğinde kucağımiza aldirsin inşallah bebislerimizi🤲
Glsm-- Yesim48 amin canım inşallah. Bağırsak hareketleri mi bebek hareketleri mi bilmiyorum hissetmek istiyorum artık 😊