Bebişimin herşeyi normal ama karın çevresi 2 hafta yakın geriden gidiyordu bugün kontrolde 3 hafta geride çıktığını söyledi perinotoloji yönlendirdi detaylı bakılmam için benimde morelim bozuldu böyle bir durumda ne oluyor bebek gelişmede geri kaldığında başına gelen varmı varsa bilgilendirirseniz sevinirim