Seymaben Zanaservan bol bol su ic hatta esini gomder e bebekte eczanede vs falan emziren anneler icin caylar var humana tea adi yanlis hatirlamiyorsam oda cok ise yariyor bende sezeryan olmustum hastanede hemsireler o caydan aldirtmislardi bize cok ise yaradi❤️
Sedaurganci Zanaservan hiç korkma gelir ve gelecektir illaki stres yapma sıcak duş dustayken göğsüne masaj yap benimde çok zor gelmişti bu şekilde masaj yaparak omuzlarına sıcak havlu koyardi annem göğsüme hafif dairesel hareketler yapardım çok şükür
Zanaservan Meleklerim00 yok canım belden aşağısı istiyordum ama yok dediler çok ödemin var olmaz hepten uyuttular ama videoya aldılar doğumu 🥰
Umaykus Stres yapma canım, sıcak duşa gir istersen ki zaten 3 gün içerisinde kendiliginden gelecektir ❤️🔥👍
Zanaservan Umaykus o zaman ben yarın sıcak bir duş alim belki gelir ya çok üzülüyorum bebeğime mama veriyorum 😔
Zanaservan inciglms birlikte olduk desene 🥰 rabbim sana bağışlasın ya bebeğim aç kalıyor tamam mama veriyorum ama sütümde gelseydi iyiydi
2baby1moms Zanaservan göğsünüze yuvarlak ve yumuşak bir şekilde masaj yapın ve bebeğinizi hep göğsünüzün önüne getirin süt gelmessee bile emsin
inciglms Zanaservan öyle düşünme sütünde gelir benim gelmeye başladı çok sukur ama mama yiyen bebekde sağlıklı oluyor
Zanaservan Seymaben bana da bir damla önerdiler suyun içine kat iç diye dünden beri onu da içiyorum yok yani boş bir memeyi emiyo kızım 😞
Zanaservan atak13 ayyy uyandığım da nasıl bir ağrı nasıl allahım şimdi daha iyi yürüyünce dikiş yerim ağrıyor ama yapacak birşey yok
Seymaben Zanaservan bos meneyi emiyorsa birak emsin emerek sut getirir minnoş baktin hala gelmiyor mama takviyesi yaparsiniz😘strese girme sutun etkilenmesin😘
Zanaservan Meleklerim00 18 kilo aldım ama ödemim çok fazlaydı her gören sen ne hale gelmişsin diyordu
atak13 Zanaservan siz de mi uyutuldunuz. Ben de uyutuldum o kadar ağrı yoktu ki ben de. Sadece adet ağrısı vardı sanki
Meleklerim00 Zanaservan neden bu kadar ödem vardı peki yediklerinizden mi yoksa fazlamı tuz tukettiniz vs
busey_42 Zanaservan canım bende yarın sezeryan olacam belden aşağı uyuşturulacak uyanık olacam bende de çok ödem var ve 21 kilo aldım. Ama bişey demediler bununla ilgili. Kanlarımda da bir sıkıntı çıkmadı yarını bekliyorum çok heyecanlıyım hayırlısıyla kavuşurum inşallah
Zanaservan atak13 evet bende uyutuldum ay bende çok vardı dikiş yerlerim yanıyordu resmen birde o Ağrı’da kalk yürü diyorlardı 😩😩😩
Zanaservan Meleklerim00 ya 3 aylık oldu dedim herhalde bu saatten sonra birşey olmaz başladım ekşili şeyleri yemeye ve bol tuz koydum içine 4. Ayıma girdim aha davul gibi oldum ellerim ayaklarım yüzüm berbat hale geldi
Seymaben Zanaservan doktoruna daniş benimde oyleydi sutum gelene kadar sma mama verdim ben oyle atlattik cok sukur 😘