-Papatya- 12 haftalık hamileyim ve hiç bir şey yiyemiyorum hiç iştahım yok. Yarım kase yoğurt iki kaşık pilav yiyorum ilaç içebilmek için. Omega 3 / ferro sanol / Coledan-D3 kullanıyorum. Bi de sol kasığımın üstünde bir ağrı var.
DenizinAnnesiiiii -Papatya- bu haftalarda ben de öyleydim 14. Haftaya girdikten sonra geçti çok şükür senin de yakında geçer inşallah
-Papatya- betul12f oluyor ama az çok değil geçen haftalarda daha çoktu. Ama azaldı şimdi. Yerken lokma ağzımda çoğalıyor normal mi bilmiyorum korkuyorum da
betul12f -Papatya- normaldir canım stres falan yapınca öyle oluyor bende genelde birşeyi stres yapınca öyle oluyorum.Belki siz de bir şeyi stres yaptıysanız.Az az yemeye çalışın yine de siz sevdiğiniz şeyleri yapın inşallah geçer
-Papatya- betul12f eşimle tartışıyoruz iki günden belki de o yüzden canım aıkkınkende yiyemem 😒 ama hiç öyle düşünmemiştim valla
betul12f -Papatya- ondandır büyük ihtimalle takmamaya çalış bu süreçte eşinden de sana destek olmasını iste.Normal bi zamanda olsa neyse de hamilelikte iyice hassaslaşıyoruz.