Rabiakltk5 hic gerek yok gereksiz para tuzaklari. Zaten doktor ultrasonda bir anormallik gorunce yaptir diyor onun disinda yaptirmaya hiiic gerek yok. Yaptirman gereken tek sey ayrintili ultrason, triod, seker bu 3u ve tansiyon onemli. Onun disinda ultrasonda zaten kafa capi veya vucut veya ayaklari bacaklari olculeri disindaysa doktor soyluyor bunlarda gerilik var test yaptir diye. Benim doktorum bana suan test yapsanda kesin sonuc cikmaz bu sonuc bebek dogduktan sonra kanindan alinacak tahlil ile belli olur dedi