_mir_6547 Ben de emzirirken hamile kalanlardanım. Oğlum gece 3-4 kez kalkıp emerdi. Şimdi gece 2-3 kez kalkıyor . İlk kalkışında su içiriyorum, ikincide emziriyorum, üçüncüde tekrar su içiriyorum. Eğer tekrar kalkıp açlıktan ağlarsa mama veriyorum. Sonra sabaha kadar uyuyor. Ben bazen gece bunaldığımda eşimi uyandırıyorum. Bebeğe biraz bak da ben lavaboya gideceğim diyorum . O da mecbur kalkıyor , ben gelene kadar uyutmuş oluyor. Bazen de bebeğim ağlarken hemen kalkmıyorum, eşim bakıyor ben uyuyorum, kendi kalkıyor bakıyor bebeğe. Eşin evden çıkıp işe gidiyor, rahatlıyor . Oysa sen 7/24 bebekle evdesin. Anlayışlı olması , yardım etmesi lazım