Ben bol bol emzirdim ama bu sefer anne sütü sarılığı oldu hastaneye yatışı yapıldı çok zor bir geceydi. Naçizane tavsiye arada mama ver günde 2 kere bile olsa ve ben yapmadım ama keşke yapsaydım günde bir çay kaşığı şekerli su ama su kaynamış ılımış olacak. Çünkü çocuğun şekeri düşüyor sürekli uyuyor