EsraAltun sagolun ☺uyuşukluk geçince ağrılarım oldu ben de bebek etkilenmesin diye ağrı kesici istemedim ameliyat olunca tabi bir zaman sonra dayanamayinca mecbur verdiler. Ilk ayağa kalkarken zordu yavaş yavaş milim milim onu da hallettim gaz çıkaramadım diye çok agrım oldu 3.günde oldu rahat ettim kişiden kişiye değişiyor durum benim kardeşim de sezaryen olmuştu benim kadar zorlanmamış mesela. Ameliyat sonuçta ağrısı sızısı oluyor illaki