Limonzeytin Dmrcsnm ben yaptırmadım. 1ay aç tok şeker ölçtüm kendı aletmle çizelge yapıp doktora götürdüm gerek yok dedi bende istemiyodum zaten. 9aydr şeker ile alakalı hiç bişey ilgimide çekmedş yemedim sevmemde dkkt ediyorm ayrıca. 37 haftamdaym skntım yok şükür. Siz bilirsiniz.
Busraa96 Dmrcsnm doktorum bana 5 gün sabahları aç karnına bir daha sonra kahvaltı ve yemeklerden 2 saat sonra şekerimi kendim takip etmemi söyledi bu ölçümlerin sonucuna göre diyete başlayacağımı söyledi
Kubra-T Dmrcsnm 2 hamileliğimde doktor şeker yüklemesi yapalım demedi bana ilkinde başka doktora gitmiştim şimdi başka doktora gidiyorum sadece tokluk şekerimi ölçtürdü şeker yüklemesi yapalım demedi deseydi yaptırırdım mecbur
Bybrs Yaptırdım tabiki niye kararsız kaldın gerçi tercihe girdi hamişler için ama ben yaptırdım 75 mg dan birde ki şekerim çıktı ilk çocuğum da çıkmadı bunda çıktı dikkat ediyorum
Dmrcsnm Bybrs çok teşekkür ederim sanırım bende yaptırıcam normalde şekerle aram yok dikkat ediyorum çokta kilo almadım ama doktorum bunun şeker yememek ya da kilo almamakla ilgisi olmadığını söyledi , yardımlarınız için teşekkür ederim 🙏🏻
Dmrcsnm Limonzeytin Buda bir yöntemmiş evet normal yapılan kan testlerinde şeker sorunum çıkmadı ama doktorum bunun yerine kesin sonuç veren başka bir yöntem olmadığını söyledi , yardımlarınız için teşekkür ederim 🙏🏻
Limonzeytin Dmrcsnm kan tahlılıde yaptrdm ayrıca ondada belli oluyor 3aylık şeker denilince bakılıyor. Hba1c diye geçiyor.