ozlmbl ilk çocuğum 7. Ayda girmişti kanala iğnelerle fitillerle durdurduk 37. Haftada çatı muayenesine gittim kordona dolanmış bizimki çatımda okadar müsaitti ki doktor olsun kordonlu da yaparız doğumu dedi benimki bir sıçradı bir kolu ve bir bacağı kordona doladı askıda kaldı mecbur sezeryana alındım 🤭