Minigim38
Merhaba ben park beşik tercih ettim.
Yoyko 8ın1 modelini. Hepsi buradadan indirimden aldım 2-3 ay önce 1400₺ye. Bende yatak odama konumlandıracağım. Açılıp kapanması çok pratik, anne yanı olabiliyor, sallanma özelliği var, kademeli kullanılabiliyor, alt açma yeri var, bezlerini koyabileceğim alanı var, güzel bir tülü var. Kötü durmuyor açıkçası. İçi geniş ferah. 3-4 yaşına kadar yatabilir. Evim 2+1. 1 salonum 1 günlük kullanım için açtığım odam var. Yeni evliyim. Sırf odası olsun diye mobilyalarımı satmak istemedim. Günlük odam kışın daha sıcak olduğu için ve orada vakit geçireceğimiz için daha mantıklı olur diye düşündüm. 4 yaştan sonra odamı bozup kızıma güzel bir oda yapmak istiyorum hem kendiside farkında olur farklı bir heyecanı olur diye düşündüm. 