Kızlar ben asker eşiyim ve sizin de bildiğiniz üzere yılda 2 kez ailelerimizi ancak görebiliyoruz martta iznimizin birini kullandık ekimde diğer iznimiz var ama ekimde ben tam 4 aylık hamile oluyorum ve herhangi bi riskim yok memleketimiz bulunduğumuz yere otobüsle 15 saat kendi arabamızla da 12 saatte gidebiliyoruz ama hamileliğin en başında ebeyle konuşmuştum kendi arabanla git en fazla 2 saatte bir yarım saat hareket et demişti ama şu benzinin pahalılığında kendi arabamızla gitmemiz pek mümkün değil gibi borçlarımız da var o zamana ne oluruz bilmiyorum belki de gidebiliriz arabayla ama benim kafama şimdiden çok takıldı uçak fiyatlarına bakıyorum o da benzinle eş değer bi fiyata geliyor eşim de gitmeyelim bu sefer izine diyor ama ben hormonlardan sanırım ailemi çok özledim gitmek istiyorum sizin başınıza geldi mi hiç böyle bi şey siz ne yaptınız ya da bana ne yapayı öneriyorsunuz 🌸