Düşük ihtimaline karşı ilk hamileliğimi öğrenir öğrenmez progestana başlamıştım.Buna rağmen kızım 6 aylıkken iki kat şeklinde doğum yoluna düştü..son 3 ay yatalak yattım.6aylıkken nstde sancım 90 larda minimum çıkıyorken onun kalbi duruyordu sık sık..serumlarla sancılar durduruldu..37 haftalıkken ciğer gelişim iğnesi vurulduğu için alındı ve 2300gr dünyaya geldi🤲🏻Şuan 8 yaşında ve poğaça gibi😊